ارسال پاسخ

۱۶ شهریور ۱۳۹۸
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n2413

pvc-asso.ir

خواص الکتریکی  pvc

علاوه بر خواص عایق حرارتی،  PVC داری ویژگی افت دی الکتریک است .با توجه به این ویژگی، جوشکاری با فرکانس بالا امکان پذیر است و پردازش ثانویه را آسان تر می کند...

سرویس ترجمه انجمن لوله و اتصالات پی وی سی: ویژگی های الکتریکی  pvc مانند خواص عایق الکتریکی یا ثابت دی الکتریک، عالی است. برای بیان خواص عایق الکتریکی، مقاومت حجمی یا استحکام دی الکتریک به عنوان شاخص استفاده می شود.

 

 مقاومت حجمی به عنوان مقاومت الکتریکی محاسبه شده در واحد حجم قطعه آزمونه بیان می شود. استحکام دی الکتریک  به صورت میزان مقاومت قطعه ی آزمون بدون تخریب و از هم گسستگی در برابر ولتاژ بیان می شود.

 

در هر دو مورد، مقادیر بیشتر به معنای خصوصیات الکتریکی بهتر است. همانطور که در شکل زیر نشان داده شده است، مقاومت حجمی محصولات pvc  کمی پایین تر از محصولات رزین پلی اولفین است اما از آنجایی که خواص مقاومت در برابر آتش برای اجزای الکتریکی  نیاز است،  pvc در کاربردهای مختلفی مانند کابل های الکتریکی برای ساختمان های مسکونی، وسایل نقلیه، وسایل برقی خانگی، پوشش کابل، جعبه سوئیچ و لوله های برقی برای محافظت کابل های ارتباطی استفاده می شود.

 

 با اصلاح کراس لینک یا افزودن مقادیر زیادی از بازدارنده های آتش می توان خواص مقاومت به آتش را برای پلاستیک های پلی اولفین مانند  PE  و PP  افزایش داد، اما رقابت این پلاستیک ها با  PVC  انعطاف پذیر دشوار است.

 

به غیر از  خواص عایق حرارتی،  PVC داری ویژگی افت دی الکتریک است .با توجه به این ویژگی، جوشکاری با فرکانس بالا امکان پذیر است و پردازش ثانویه را آسان تر می کند. شکل زیر ثابت دی الکتریک PVC  ( که با افت دی الکتریک ارتباط دارد) در مقایسه با سایر پلاستیک ها را نشان می دهد.

 

تولید فیلم و ورق همچنین کیف، روکش و کیسه هایی با اندازه و شکل مختلف با چنین فرایند جوشکاری  آسان تر خواهد بود به عنوان مثال، محصولات  PVCجوشکاری شده برای کیسه ها در کاربرد پزشکی، اسباب بازی های بادی و ظروف قابل انعطاف استفاده می شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد